kom o gnäll

Äntligen har allt med julen att göra åkt ut! Var så trött på julpyntet. Började redan kl 8 imorse, de ni.
Och nu är det klart. kan visa lite bilder på en julfri lägenhet.









Älskar hjärtat som jag fick av mamma och pappa i julklapp, det passar perfekt i tvrummet.



Även orkidén, den står där den ska den också.

(klicka på de små bilderna för större format)
Även databordet är fint nu, med tanke på all barr som hamnade där eftersom granen stod brevid.

Igår hade vi jättemysigt, plankstek, kladdkaka m grädde/hallon och harry Potter <3
Jag kom o tänka idag på hur bra man egentligen har det. Jag skämms nästan när jag tänker efter på hur mkt man klagar i onödan. Klagar på små saker såsom sin vikt, hur man ser ut eller va det nu är.
Ska försöka skärpa mig.

Har för övrigt fått över 20 timmar som jag ska jobba denna vecka, klirr klirr. Första veckan 2012 och jag har fortfarande jobb, de känns bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0