Neck, go to hell

Precis kollat på diet-program, vilket är ett av de bästa jag vet haha. Jag kan kolla på hur mkt sånt som helst.
Jag kollar tillomed på play ibland när jag har tråkigt. Sorgligt haha.

Mitt nacke vill verkligen krossa mig. Den har värkt i flera veckor nu vilket har resulterat i extrem huvudvärk.
Jag har haft dethär förut och det enda som kan hjälpa är träning, styrketräning.
Skulle ha tränat idag men nu har jag åkt på en förkylning verkar det som. Istället så ska vi ha en riktig mysdag eftersom Alexander är ledig efter helgsjobb.

Vi ska käka planlstek ( haha ja på en måndag) sen ska vi fortsätta kolla på Harry Potter som vi inte hunnit se klart än. Jaja, nu ska jag börja med maten.


Kommentarer
Postat av: Julia

hej!

allt bra?:)

2012-01-02 @ 23:48:51
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0