Pissväder

Alltså gud vilken dag, kände ju redan igår att den inte va nått att se fram emot.
Somnade kl 22.15 igår men vaknade 22.20 när älskling kom hem, kunde inte somna om.
Kl 00.00 när vi skulle sova så började virus på o fula sig, han kraffsa i kattlådan ( de gör han bara när han vill jävlas, han går typ aldrig på lådan) sen sprang han omkring, bet i saker osv.

Jag blev typ tokig, somna typ 00.30? Vakna vid 4, av virus... Somnade om efter en stund o vakna igen vid 5, av virus. Jag har typ aldrig varit så arg på honom i hela mitt liv tror jag. kl 6 ringde alarmet, dags att gå upp.
Cyklade till jobbet i pissväder, genomförkyld och äckligt trött. ALLA på jobbet sa " Men Ellinor, va trött du ser ut". Sånt får jag aldrig höra annars. Jag tackar gud att jag bara jobbade till 12 idag, cyklade hem i SPÖREGN och motvind. Ja va supersnygg när ja kom hem. not. Känner hur förkylningen blir värre tack vare all cykling och spöregn.

Jaja, nu klagade jag visst igen. Men de behövde jag idag.



På tal om annat, haha mamma o jag va ju i ullared innan jul ( inte samtidigt) och gissa vad Leon fick i julklapp av oss båda? jo PRICK likadana tröjor i PRICK samma storlek... Haha typiskt, men en får han ha på dagis o en hemma.

Nu ska jag vila så jag är fit for fight när jag jobbar hela helgen.


Kommentarer
Postat av: Thess

Jo jag vet ju att det blir bättre bara att man blir ju så sjukt trött. :P

2012-01-04 @ 21:28:54
URL: http://linoubli.blogg.se/
Postat av: Thess

Jo jag vet ju att det blir bättre, man blir ju bara så sjukt trött. :P

2012-01-04 @ 21:30:24
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0