Stadig frukost

Jag har precis ätit en ganska bra frukost. Fullkornsmacka, apelsinjuice och lite flingor.
Äter inte jag en bra frukost så går jag och är hungrig hela dagen.

Idag är jag trött? eller nae, eller jo. Trött i kroppen tror jag? Förkylningen borde ju inte hålla i sig så länge till.
Leon är på dagis nu så jag ska passa på att vila lite. Men här kommer lite bilder på prinsen.



Målat en fin teckning på dagis <3



Julklapparna han älskar. Ladugården fick han av oss med lite djur, sen fick han ju en passande julklapp av farmor med traktor, bonde och djur. Så de blev ett helt set ist.



Trött och irriterad kille som får blixtar i ansiktet när han kollar på barnprogram!

Jag ska börja läsa lite böcker igen, va länge sen nu. Beställde 4 böcker igår, bra pris på cdon. 3 för 99, sen köpte jag en bok för 39 kr. Bra pris ju?! Idag blire att vila, laga mat sen va med Ida ikv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0