4 år med dig <3

Idag är det ingen vanlig dag, för idag firar jag och min finaste 4 år tillsammans och 3 år som förlovade.
Jag fick igår nys om att älskling hade köpt en present åt mig ( fick veta av misstag) och eftersom vi bestämt att inte köpa nått så hade ja inte gjort det.

Så det minsta jag kunde göra var att stiga upp tidigt idag, dra på mig och Leon kläder i ren stress. Jag var osminkad, oborstad, helt nyvaken och för crying out loud så hade jag inte ens en bh på mig. Men vad gör man inte för sin älskling?

Köpte nybakat bröd, juice, pålägg, frukt och en blomma m.m.
Tyvärr så tog jag inte kort på frukosten för det glömde jag.





Min fina present. Ett A och L till mitt tomas sabo armband. I looove it.



jag hade ett dilemma med blomman... Min tanke var att bara köpa en stor röd ros på blomsterlandet. TYVÄRR så öppnar de inte förens 10... Okej, då köper jag en bukett med rosor på Willys istället... Nehe då är dem slut!
Vafan ska jag ta då? Jo jag tar blomman med gayrosa kruka, det får duga haha.

Nu ska jag mysa i soffan med grabbarna. Ikväll blire tre rätters middag på Briggen <3


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: yes, nackvärken och migränen hänger ihop tror kiropraktorn som jag går till. men jag vet inte vad jag tror eller ska tro på. ont har jag iaf, haha. nej, jag har inte gjort någon röntgen. jao, det har varit väldigt svårt det senaste halvåret att leva normalt faktiskt, så en förbättring är ju livsnödvändigt just nu. alltså läkarna säger inget typ, du vet ju hur de är, jag har inte orkat tjata och tvinga dem ta prover. räckte med att jag tvingade dem ge mig injektioner istället för tabletter. jaså? p-piller visste jag kunde påverka men inte socker. så lustigt att man får det så plötsligt. jag hade aldrig haft migrän före jag fick det i somras. jag trodde jag hade haft migrän så ont i huvudet som jag haft innan men jag visste uppenbarligen inte vad migrän var för vanliga huvudvärkstabletter hjälper inte.

2012-03-02 @ 01:35:19
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

grattis till er :D

2012-03-03 @ 19:02:00
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0