åh du är så fin

Leon sitter i mitt knä, pratar hela tiden åh han är så söt o fin! Vad jag älskar den lille fisen.

Uppdaterar om vår 4 års dag
Torsdag:



Vi tog tre rätters på Briggen. Förrätten : Vitlöksciabatta.



Min varmrätt: Halstrad röding, sauterade grönsaker och potatis. Tyvärr så gick inte denna rätt att äta, kändes ungefär som ett helt saltkar. Efter klagomål fick vi gratis läsk. wow! :P



Alexanders varmrätt: Oxfilé med potatis till



Efterätt: Kladdkaka med grädde och chokladsås. Den var mäktig men god!

Vi hade en mysig kväll, även fast maten var sådär och personalen lite otrevlig. Men det var vår kväll så vi gjorde det bästa av situationen (:

Uppdaterar säkert ikväll om resten av helgen!


Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Visst är det konstigt hur man mognar till direkt efter man har fått barn? Det är som någon aktiverar en knapp som säger "väx upp"! Valet om att avstå från alkohol är så enormt starkt, för att det är så lätt att "åka dit" och bli beroende. Mina föräldrar drack alldeles för mycket under min uppväxt och det är lite därför jag undermedvetet valde att bli tillsammans med Kevins pappa, skaffa Kevin så ung och starta ett eget liv. Därför har jag också valt att helt avstå från alkohol, för att jag inte vill att Kevin ska bli lika negativt påverkad av det som jag blev under min uppväxt.



Jättekul att du är inne och läser, och berättar din uppfattning kring alkohol!



Stor kram! :)

2012-03-04 @ 13:44:16
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Jag känner exakt samma sak när jag ser, läser och hör om mina vänner som festar järnet. Så himla onödigt att spendera pengar på krogen när man istället kan spara och komma utomlands och se världen när man är ung och har möjlighet till det. Men det är deras val och deras förlust som sagt :)



Kul att du gillar bloggen, du är mer än välkommen att kika in på den flera gånger! Jag ska titta in här titt som tätt också!



Stor kram!

2012-03-04 @ 14:32:10
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Ema

fick du inte in en ny tallrik mat som inte var lika salt? :O

2012-03-04 @ 18:02:18
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0