Alltid glimten i ögat

Nu har man lämnat kiddo på dagis och jag saknar honom redan. Fast det är bara 5 timmar tills han kommer hem igen, jag klarar mig nog.

Innan allt stojj igår så tog jag och Leon en promenad.



Måste matchas.



Vi tog en promenad och fyndade denna bilmatta på rusta + en filt och en canvas att måla på.
Leon älskade mattan så där satt han ett bra tag igår.



Lilla canvas tavlan jag målade på. Inte nöjd för fem öre, men den får stå där tills jag gör nått nytt.
Hade världens sämsta penslar som var stenhårda som jag köpt för kanske 6 år sen? haha.

Var iaf en lyckad dag igår, köpte även svart färg så jag kan måla om Leons utemöbler. Kanske tar tag i det idag, passa på när man inte jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0