Breaking Dawn

Top model på tv nu, snart slut dock och nu äre reklam.
Tänkte uppdatera om dagen.

Vi åkte med Leon till Vårdcentralen för att kolla upp hans utslag.
"diagnosen" var atopiskt eksem. Så vi har fått salvor utskrivna. Tydligen så har Leon alltid haft detta men det har inte brutit ut förens nu och det är ärftligt från mig. Förhoppningsvis så växer han ifrån det "som jag gjorde några år senare".
Tur att det inte var nått allvarligt.



Så nu har vi även köpt lite bättre tvål/schampoo också. Hoppas det går över snart.

Sen fick jag en härlig överraskning i brevlådan idag.



Beställde den för typ... 2 månader sen men den släpptes ju inte förens idag. Wihu!
Så imorn blir det filmkväll med lite gott hoppas jag.

Jag har ju faktiskt börjat måla lite också, har legat på hyllan i 1 år nu ungefär.
Jag som älskar att måla.



Jag ska börja måla ordentligt när jag har köpt nytt papper och nya pennor ( dem är typ 10 år gamla)
Som ni kanske vet så älskar jag sötsaker. Åh kan inte sluta måla sånt.


Kommentarer
Postat av: Tony

Åh jag vill också börja måla igen! Har verkligen inte målat ett skit sen vi slutade på estet haha.

2012-03-13 @ 23:59:15
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0