denied

Nu känner jag både besvikelse o lättnad. För er som inte vet, så var vi och kollade på en ny lägenhet här i vårt område ( 50 meter bort) vi var bestämda att denna ska vi ha. Lägenheten låg ute för 325 000 och idag började budgivningen.
Vi visste redan när vi kollade på den att denna giriga kärring som också kollade på lägenheten skulle kämpa för o få den.

Budgivningen slutade på 475 000. Det är galet mycket pengar. Halv mille för en lägenhet.
Så nej, vi slutade buda vid 365 då vi tyckte att den inte var värd mer. Man ska ju få den såld sen när man köper hus i framtiden också. Inte sådär jättebesvikna eftersom det blev så högt, jobbigt om man förlorat med bara 5000 typ.

Så nu är vi fast bestämda att "total" renovera vår lägenhet istället. Iofs så hade vi gjort de mesta.
Men köket har fortfarande inte fått nytt golv. Så både kök, badrum, hall och Leons rum ska väl fixas till.
Känner för förnyelse om vi ska bo här ett tag till. Orkar nog inte leta runt efter lägenheter/hus mer.
Men man vet ju aldrig vad som dyker upp. Det enda som "jämrar" mig är ytan, förvaringen. Vart ska man lägga allt?
Så jag ska kika på lite förvaringslådor man bara kan köra under sängen. Då kanske jag får bort lite från alla garderober som är överfyllda.

Seg dag för övrigt, leon sjuk=trött gnällig. Vill inte sova. Ska ta en promenad till willys sen tills älskling slutar.
Åker o äter mat efter sen bara mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0