Ibland hatar jag verkligen träningsvärk

Jag har sån sjuk träningsvärk idag. I bröstet, revbenen o hela armarna.
Leon är hemma från dagis idag. Igår när jag hämtade honom på dagis sa dem att han hostat hela dagen, o han har hostat sen dess så jag tyckte han kunde få va hemma idag.

Igårkväll låg jag och Leon i sovrummet och kolla på Halv 8 hos mig.
Leon busar, hoppar och slänger sig. Mitt från ingenstans dyker han RAKT ner på mitt ansikte.



Såhär fin vart jag då. Bilden är tagen några timmar senare så svullnaden har lagt sig. Men usch så jag såg ut direkt efter. Svart för ögonen blev de när jag ställde mig upp.. ajajaj.

Jag har inte en aning om vad jag ska hitta på idag. Lägenheten är ju helt städad, tvätta gjorde jag igår.
Lunch har jag sen middagen igår. Jag får ångest för att jag varit ledig hela veckan o att jag inte direkt gjort nått kul.
Ska iaf jobba på söndag, måndag o onsdag. Bra början på april.


Kommentarer
Postat av: Thess

Klart vi vill komma på Leons kalas. :)

2012-03-30 @ 15:27:37
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0