Populärast på festen

Åh, det är redan söndag... Imorgon äre jobb igen buhuu. Varför går helgerna så fort?
Vi har iaf haft en supermysig och rolig helg.

Fredag: Leon och jag tog oss en promenad ner till stan, hitta lite smått och gott faktiskt. Vidare o handla mat.
På kvällen hade vi myspys hela kvällen.

Lördag: Mamma och hennes syskon hade ordnat en STOR överraskningsfest för min mormor o morfar som fyllde 80 år.
Över 60 personer kom, Mormor o morfar som inte hade en aning blev väldigt överraskade och glada.
Vi åt god mat, lekte med alla barnen, lyssnade på musik och hade allmänt kul!















Mkt dans och skratt. Leon lekte jättebra med alla barnen, oj vad trött jag var efter allt springande och jagande.
Senare mot kvällen, efter några öl.





Alexander måste ändå ha varit den populäraste på festen haha. ALLA barnen var på honom, det skulle jagas, springas och busas. MIN MAMMA fick honom att dansa med henne??? Han har inte ens dansat med mig o vi har varit ihop i 4 år... HAHA.

Åh vi hade så kul! Jag var HELT nykter eftersom jag var fyllechaffis. Men jag hade verkligen kul iaf.
Alexander var inte bara populär hos barnen, även de vuxna. Det förekom lite klängande (på skojj såklart) o ibland tyckte jag lite synd om han även om han faktiskt förtjänade det! Summering av kvällen = Otroligt roligt att få uppleva mormor o morfars 80 års fest med så många fina människor på ett och samma ställe. Mormor och morfar var mer än nöjda efter kvällen och detta är ett minne som jag kommer ha med mig resten av livet.

All kärlek till er som gjorde kvällen perfekt!


Kommentarer
Postat av: Ema

skulle fråga om din mamma hittade någon trubadur till festen men det fick jag ju svar på när jag scrollade ner lite :D men tur att hon/ni hittade någon till slut.

2012-03-11 @ 23:37:07
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0