så typiskt

Då var det dags för lite sjukdom igen då. Igår från ingenstans så började Leon att hosta i sömnen.
Gick in till honom, känner att han har feber. Tar tempen, klart han hade feber. Vart kom detta ifrån?

Så hela dagens planer sprack, inget dagis för prinsen och inget ankarsrum för mig ):
Men det får bli en annan dag. Hoppas han blir frisk innan helgen.
Han har fått ligga i soffan HELA dagen, kollat på en massa barnprogram och bara myst.

Imorse åkte jag och handlade vid 8, älskling skulle ha bilen till jobbet kl 9 så det var att stressa på.
På 20 minuter hann jag, vakna, ta på mig, springa ner till bilen och skrapa, åka till maxi, handla och komma hem.
PÅ 20 MINUTER! Fyfan va ja är bra. haha. Lite kukkelimuck medicin.

Jag har bara plockat omkring hela dagen, småstädat. Torkat skåp, plockat bort onödiga saker.



Alltid härligt med ett doftljus när man städat. Fräsht.

Fick sms precis nu, ett paket att hämta. Det har jag totalt glömt bort? :o
Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0