Slut...efter allt städ

- Its just a bootycall

Igår satt vi igång och städade gärnet efter att vi varit på banken och shoppat lite.
Nu är presenterna till kalaset i helgen klara iaf.

Vi har skrubbar vartenda litet hörn. Vi har fixat saker i lägenheten som vi skulle ha gjort för 3 år sen när vi flyttade in haha. Så nu kan jag faktiskt säga att såhär fin... Så fin har den aldrig varit...



Fin ny växt till sovrummet inhandlades.



Minipåskliljor till nymålade utemöblerna. passar perfekt!



Denna fick följa med hem också. Hänger fint därute.
Tänk var mycket växter gör hemma. Vad är ett hem utan växter?



Köksfint. På varsin sida har vi våra kokböcker. Fruktskålen påfylld.
Och så var jag ju tvungen att visa hur ljusstaken blev när den torkat...


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-03-28 @ 20:02:46
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0