Sover sött breve

Varför värker mina armar sååå mkt? Jag hoppas att det är nått lättfixat som tex nerv i kläm i nacken, eller vitaminbrist.
Jag misstänker att jag har brist på vitamin B12 eftersom jag är vegetarian. Så idag har jag köpt Mitt val vegetarian, tabletter som jag åt första halvåret efter jag blev veg. Sen slutade jag. Nu har det gått 7 år, tror jag behöver kosttillskott.

Aja, jag och Leon åkte ner till BLÅSIGA stan förut. Träffade Frida, jag köpte present till älsk och lite till mig själv.
Visar sen. Har även fixat papper från skatteverket och arbetsförmedlingen, skönt att ha det gjort.
Vi tog en lunch på Kinabuffé, mm namnam.

Så nu när vi kom hem har jag passat på att ringa lite samtal (hihi hemlis)
Och Leon gick till vår säng och la sig brevid virus (katten)





Ser ni så sött? han har väl sovit 40 minuter så jag måste snart väcka honom.
Var otroligt skönt att sova till 8.30 idag hela familjen, myspys. Skönt o va ledig idag.
Jag är ännu inte klar med älsks presenter, har ni tips på vad jag kan köpa?


Kommentarer
Postat av: Ema

kroppen kan va fucked up ibland alltså. ibland domnar hela vänstra sidan av kroppen bort på mig, men det är väl nerver. tror inte du har brist på B12 iaf eftersom du äter fisk, om du inte slutat med det?

2012-03-19 @ 21:58:17
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0