Tråkiga bloggveckan

Usch vilka tråkiga inlägg jag har gjort denhär veckan :(
Men så har jag ju haft så tråkigt också, så det är ju inte så konstigt.

Igår var Leon SÅÅÅ ARG och ledsen mer el mindre hela dagen. Gaah.
Denhär gången som han blivit sjuk så känner jag knappt igen honom, gör man nått fel ja då äre hus i h*lvete.
Åh hoppas han blir frisk snart så ja får MIN LEON tillbaka.

Jag ska iväg och jobba kväll när älskling kommer hem från jobbet sen. SKÖÖÖNT.
Få komma ifrån hemmet lite när man bara suttit inne en hel dag. Hoppas Leon är lite snällare mot farsan än vad han har varit mot mig.
Jag ska iaf ta med honom ut en stund sen, så han får leka av sig iaf lite. Det är bara bra med frisk luft, blir bara att gunga lite och busa.

På tal om annat så känner jag bara för att flytta till något större nu, vi har INGEN plats för saker o ting. Garderoberna och alla byråer är överfulla. Snälla, kan inte nån va snäll o GE mig ett stort fint hus? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0