bebissugen

Shit vad tiden har gått fort idag. Låg halvvaken hela morgonen o hoppades på att jobbet skulle ringa, men de gjorde de inte :( Hoppas imorn ist!

Sen efter att jag lämnat Leon på dagis kom frida och Affe, vi tog oss en promenad.
Hoppas man får lite färg när man är ute nu, jag är blek som ett lik.
Sen har jag väntat i flera dagar på att frissan ska ringa, har ringt 100 ggr o lämnat mitt nr 3 ggr.
Måste göra nått åt mitt hår innan jag snaggar mig.

Igårkväll låg jag i sängen och var så bebissugen, bara ha en liten bebis brevid sig o lukta på. Men så tänkte jag ist " Näe, jag vill ha Leon brevid mig" efter 5 minuter ( då va kl 12 på natten) så kommer han o lägger sig på min arm?
Sjukt? Han vaknar aldrig sådär på natten, kommer bara på morgonen. Så han fick ligga på min arm. Myys <3

Efter hämtning på dagis sen så ska jag försöka mig på att ta lite utomhusfoton med leon i skogen.
Skogen=terapi. Man blir så lugn av skog. Ibland undrar jag varför jag inte köper mig ett hus på landet.


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack för din kommentar :) du har rätt i allt det du skrev! Tack åter igen :) KRAM

2012-05-09 @ 18:52:56
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0