Pyssel är min terapi

Jag blir glad av att pyssla, renovera, möblera och dona. Så idag har jag pysslat på uteplatsen.
Ryckt upp massa ogräs, sått lite blommor som jag hoppas gror, och gjort allmänt fint.
Nu väntar jag bara tills nästa helg då jag får lite mer utemöbler.

Märkte igår att vi ska få 2 nya grannar. Ska bli spännande o se vilka det blir.
Man kan ju alltid hoppas på att typ... Jhonny Depp flyttar in? :D



Mumms, med mumsmums! Glad för att ha varit ute en massa idag och fick en mumsmums till på köpet.
Vad som sker resten av dagen vet jag faktiskt inte. Alexander kommer hem om ca 1.5 timmar så innan dess så kanske man borde komma på en maträtt?

På tal om ingenting så har jag haft konstiga drömmar de senaste dagarna. Mestadels om djur och bebisar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0