run x2

Det märks att Leon är hemma.... Hade skrivit ett HELT inlägg på bloggen när han drar ut sladden. Bara att skriva om då.
Aja, han är hemma nu iaf. Han har haft jättekul hos mommo o moffa, igår åt de våfflor hos gammelmormor/morfar.
Så han är mer än nöjd, sen älskar han ju landet och alla djur också.

Idag efter jobbet sprang jag till willys, det gick jättebra och jag var inte ens trött även fast det är 2.5 km.
Skulle möta upp Alexander när han slutade så skulle vi åka till actic o träna tillsammans. Det gör vi så fort vi får tillfälle, älskar att träna tillsammans. Men actic va stängt!
Så vi åkte hem och sprang några rundor i skogen, så jag har alltså sprungit 2 rundor idag.



Leons nya favoritplats är vår stora säng med den nya pläden, han älskar sin film han nyss fått (djungeldjuret Hugo) haha.

Vad händer mer i veckan? Jag vet faktiskt inte haha.
Måste ner på stan någon dag, ska boka tid både till de ena o de andra.
Sen på fredag ska vi ju iväg och fota Leon eftersom jag vann en fototävling med fotograf!
Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0