Ny blogg?

Jag funderar på att flytta min blogg till vimedbarn.se, nån som har?
Tröttnat lite på blogg.se faktiskt.
 
Idag vabbar jag som sagt. Leons blåsor är iaf snart borta, skönt. Men jag har faktiskt fått blåsor på fötterna, inte lite skönt. De gör jätteont. Men på måndag är han tillbaka på dagis igen (:
Idag blev jag väckt på samma sätt som igår, av borrande. DOCK så höll de bara på i ca 40 minuter o under den tiden läste jag i skolboken, sen somna jag om.
 
Igår tog jag och Hanna en promenad, skönt väder. Sen åkte jag med älsk hem, vi gjorde typ ingenting sen.
Lagade mat, diskade. Ah typ de haha.
 
 
Idag var tanken att gå till parken och mata ankorna, men det är ju skitväder så vi stannar inne.
Jag ska städa upp lite sen ska vi mysa framför en film innan min mamma o pappa kommer.
De ska ta Leon ikv så jag och älsk kan ut o käka. Har bokat bowlingbana, så vi ska för första gången bowla SJÄLVA. Annars har vi alltid med oss kompisar, men inte denna gång.
 
Nahepp, nu ska jag göra lunch till grabben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0