Överskattat?

Idag har jag ont i varenda kroppsdel. Varför?!?!?
Var iofs igång hela dagen igår, 2.5 tims promenad på fm, 30 minuters promenad på kvällen.
 
Tänkte på en sak som jag faktiskt tycker är ganska överskattat?
 
 
Frukost på sängen.
 
Jag älskar ju "mysiga" saker, att bli uppvaktad och ompysslad. Däremot är jag inte så förtjust i just detta.
1. Hur ska man sitta? 
2. Lätt att spilla i sängen+smuligt (eeeuw)
 
Då föredrar jag hellre en förberedd frukost på bordet haha. Håller ni med?
Frukost på sängen eller vid bordet?
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida H

Vid bordet!!! Jag håller med dig. Hur ska man sitta och man är ju lite klantig och spiller som leder till smutsig säng :(

2012-09-09 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0