Leon 4 veckor! <3

Idag är Leon hela 4 veckor gammal. Att de va så länge sen som jag låg och kämpade för att få ut honom känns ju helkonstigt! Men tiden går så snabbt, jag tar verkligen vara på den här tiden nu.

Idag skulle vi ju haft en tid på bvc ( trots röd dag) men vi måste ha missförstått varandra hehe. Så ingen vikt idag, får hoppas på nästa vecka ist då. Men jag kan ju säga att han har ju gått upp i vikt sen sist, frågan är bara hur mkt haha.

Annars så har vi inte gjort så mkt idag, badat lillskiten, handlat och bara tagit det lugnt. Ska väl snart börja med maten. Leon ligger nu och sover i sin sovpåse som vi aldrig använt förut. Han frös så mkt efter badet att jag hellre ville svepa in honom i nått varmt och gosigt ist för kläder.





Hihi, ligga på mammas bröst är inga dumma grejer <3



Mammas och pappas lille tjockis <3

Så nu har ni fått lite bilduppdatering också. Jag har inte framkallat några bilder än, men ska göra de nästa vecka.
Vill ju ha bilder från när han "fyller" 1 måndag på lördag :)

Igår var vi förresten hos Leons farmor som bjöd på lite fika. Det var ju trevligt att träffa farmor och faster tyckte både Leon och vi :) Var även nere på stan och köpte 2 pyjamaser åt plutten.

Luncha på café kannan också, mumms. Tonfiskbaguett! Men fan va dyrt det ska va på caféer. Men ibland får man unna sig lite sånt också. Inhandlades lite till trädgården också. På kvällen drog vi över till Thess och Jonas och spela monopol.

Oj va jag skriver nu, men ska korta av! Hoppas ni haft en bra kristihimmelfärds dag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

ja! det var är kämpigt med sånt sjukt barn, tur att det går åt rätt håll nu. =)

visst går tiden fort? jag har tydligen bebispsykos enligt karl ;P kramar

2010-05-14 @ 11:05:02
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

jaså:D dem mallarna funkar aldrig på mig. vi går inte ihop. =)

haha nej jag vet hur du känner,dem gör ju det! hur mycket man än nästan aldrig släpper dem och gosar,luktar allt så känns det inte som tillräckligt. =) hur stor är han nu?

kram

2010-05-14 @ 16:16:58
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

Ojoj vilken sötnows, har jag ens gratulerat? GRATTIS!!!! skönt med en bebis som äter :D kramar

2010-05-20 @ 08:55:37
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0