Bleu!

Precis sett klart Bonde söker fru ( ja jag ser det också!) och snart ska jag ta en efterlängtad dusch. Mm...

Idag skulle vi ju till ÖF, men när vi kom ner dit imorse så står det STÄNGT på dörren, kul!
Så bara att vända. Jag mötte upp Ida och Millan, så gick vi och köpte lite fika.

Ida och jag drog hem till henne.



Ida och Livia, Idas 3e dotter. De andra 2 småflickorna var på dagis :)





Ida drog fram en massa leksaker som Leon kunde leka med. Så snällt!
Han blev ju tokig i babygymmet! Kan ju kanske bero på att det var mycket roligare än hans babygym hemma. Men de har vi inte haft framme på 3 månader snart haha.



Nycklar, de har alla!



Dags för lite fika. Mmm va gott det var!
Satt hos Ida ett tag, sen runt halv 3 drog jag och Leon till bussen.

Stackars lilla hjärtat är förstoppad! Har verkligen testat ALLT! Har det inte hänt nått i blöjan tills imorn så går jag till BVC. Tar i så han snart spricker :(

När jag kom hem fixa jag med, tvätt, disk och diverse.
Matlagning sent på kvällen. Stuvade makaroner med veg.bullar.



Nu sover älsklingen sen 1.5 tim tillbaka.
tidigare idag när han skulle sova en liten stund la jag honom i hans säng. Vad tror ni han gör?
vänder på sig till magen och leker. Nått nytt han har börjat med. han gör så varenda gång man lägger honom.
VIll inte sova, bara leka! Så söt han är min ängel.



Hans nya favoplats är i saccosäcken med hans täcke över. <3


Kommentarer
Postat av: thilly

Heej!

Tyvärr så sålde jag precis dom skorna! ;/

2010-11-03 @ 22:24:30
URL: http://thilly.nu
Postat av: Anonym

såååå söt han är !!

2010-11-06 @ 17:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0