headache!

Denna huvudvärk verkar inte vilja släppa.
Ända sen jag vakna imorse så har jag haft en sprängande huvudvärk. Tagit tabletter utan förbättring.
Ni som läst bloggen innan vet också att jag haft huvudvärk i snart 5 månader.

Blä, när ska det ta slut?



Aja, ikväll är det snöstorm ute! Bättre än regn, eller?
Kan ju inte va ute iaf... Blää. Orkar inte sitta inne mer.

Funderar på o dra till ÖF imorn, men är de sånt här väder så känner jag inte för det.
Imornkväll ska vi iaf till Ulla och gratta henne på födelsedagen.

Ska nog lägga mig tidigt ikväll och HOPPAS på att huvudvärken är borta när jag vaknar imorn.
Annars får det bli ett samtal till Vårdcentralen.


Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee <3

Jo de är väl det, att dom mår bättre av att stampa på andra. Men varför förstår jag inte. Så elakt!

Man ska vara glad över de man har :) De är då jag, tusen gånger om! :)

2010-11-24 @ 10:10:55
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Ewa karlsson - Mamma till Noel

vi var på grenrepet när dom var i luleå, torsdagen dagen före live sändningen på fredagen

2010-11-24 @ 10:52:49
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0