keep up the good mood

Nu är jag mätt i magen, tänker dock inte berätta vad jag åt idag. Jag orka inte laga mat då Jonzi ändå jobbar kväll, så det fick bli nått som redan var "färdigt".

En tvätt ligger i maskinen efter att Leon dregglat och spytt ner hans täcke, Lillfisen låg ju på mage efter maten.
Vände honom till rygg 100 ggr tror jag men han vänder sig bara tillbaka.

Tony kom en sväng, vi tog en promenad och det var ju faktiskt ganska kallt ute!
Tänkte nästan tillomed ha tagit vinterjackan.



Förresten så är jag verkligen trött på vissa folk nu. Blä!
Folk som tror de är nått och som tror sig vara bättre. Ni är PINSAMMA!

Nu ska jag försöka fördriva tiden tills jag ska iväg sen. Drar till Ida strax efter 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0