snälla huvudvärk

usch ikväll har jag haft sån jäkla huvudvärk, försvinn!
Minna har varit här en stund, vi kolla på en film ( skitdålig) the tortured hette den.
Sen kolla vi på halv 8 hos mig, sen snacka vi mest bara, jag stjussa hem henne strax efter 9.

Både Alexander och Leon har somnat. Jag ensam kvar då, med kissen.
Jag ska slänga upp lite söta bilder!



Han hade på sig sina nya kläder som han fått av sin mormor.



Tomtemössa! hihi




Gosa med nallen




Mammas och pappas lilla tomtenisse <333

Oj va vi älskar vår pojk!
Nu fick jag ont i ryggen av min dåliga hållning så bye bye!



Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

men så söt!

2010-11-13 @ 21:36:00
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0