what?!

Förlåt för sjuuukt dålig uppdatering :(
Men OJ vilken statistikhöjning jag fått! jag har inte ens skrivit ett inlägg på 2 dagar men ändå når statistiken ännu ett nytt rekord! Roligt roligt :D

Nu har jag gjort "mitt" för dagen. Alltså det som var tvunget att göras.
Stjusa hem Minna, diska, tvätta och plocka. Avklarat!

Fredag: Jonzi åkte tidigt på morgonen till katrineholm och kom fram i säkert förvar haha.
Jag och Leon gick upp vid 8, frukost sen ÖF. Var på ÖF till halv 12 sen mötte Ida och jag upp Minna.
Vi tog oss en fika. Skulle ha handlat julklappar igår men jag HANN inte!
Senare åkte jag och Minna och handla inför kvällen.

Gjorde tacos mmmm!





På kvällen kolla vi Idol och på en "skräckfilm" som hette MAY.
Vi har haft HUR KUL som helst! Det behövs en heltid med kompisar ibland. Undrar hur många ggr jag nästan vek mig av allt skratt?
Vi gick iaf och la oss vid 3 och jag somna vid 5 imorse. LYCKAT! Haha.

Leon ville gå upp vid 8 men sov vidare till kvart i 9. inte mkt sömn inatt men de är helt o hållet vårt egna fel.
Jag är faktiskt förvånansfärt pigg idag ändå.

Nu ska jag strax ge Leon lunch sen ska jag kolla på filmen Precious som tydligen ska va jättebra!
Juste, lite julklappar ska jag slå in också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0