Gamgam

Potatisen kokar, så medans jag väntar slänger jag upp lite bilder från dagen.
VI åkte till mormor och morfar.
 
 
Äta Hallon <3
 
 
Hjälpa gammelmorfar att göra våfflor.
 
 
Våfflor med glass, blåbär och sylt. Muuumms! Morfar is the våffelmaster! <3
 
 
Promenad efter fikat. Leons mormor (: Är vi lika?
 
 
Leon jagar gammelmormor. Haha. De sprang som galningar.
 
 
Sen gick vi en stund till badstranden, plaskade lite och åkte ner i sanden.
 
 
Hjärtat blev trött så vi åkte strax därefter hemmåt till mormor. Där sov Leon och jag latade mig haha.
Nu är vi tillbaka i stan igen. Idag blir det Potatis (egenplockade!) lax (till mig) kött, kantarellsås (egen) och kokta grönsaker. ÅÅÅH va gott, kan knappt vänta haha!
 
Haft en jättemysig dag, skönt att komma från stan lite. Nu har jag bara 2 veckor kvar att jobba, fast jag egentligen inte har lust haha. Ingen energi, men bara 7 jobbdagar kvar, sen ska jag ha semester en vecka innan skolan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Juicysugar

Åh är det din mamma som drar vagnen??? Trodde de var du !:P

2012-08-06 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0