Många foton

Fick mina framkallade bilder igår, så idag har jag pillat med det.
 
 
 
Ska göra lite olika teman, ska köpa bra pennor nån dag.
Det passade ju bra att fixa med fotona idag då jag fick sjukanmäla mig! :( Förkyld, usch.
Så jag har nästan inte gjort ett skit idag.
 
Jag har huuuur många foton som helst, överallt hemma. I album, ja allt möjligt.
Så slog tanken mig att fasen vad många foton det går till "spillo" massa bilder på gamla kompisar som "försvunnit" och som man ALDRIG mer kommer umgås med. Jag ska va ärlig, jag vill inte ha kvar dem fotona, men de känns onödigt att kasta.
 
Vad tycker ni? Ska man behålla bilden på sina ovänner (gamla vänner)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bara för att man inte längre är vän med någon som man brukade va vän med så är man ovänner? Man kan ju försöka radera sitt förflutna men det funkar nog inte. Man får väl tänka på att det var bra då fotot togs istället.

2012-08-07 @ 22:45:08
Postat av: elly

nej det var inte så jag menade. mina gamla vänner är inte mina ovänner. men i just detta fall menade jag bara ovänner. klart jag sparar bilder på gamla vänner men när man har ovänner är de lite annorlunda.

2012-08-08 @ 08:32:28
URL: http://gravidnu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0