Härlig vecka

Vilket mysigt väder vi har ikväll, regn! Jag tycker faktiskt att det är mysigt, Leon och jag har precis hoppat i alla vattenpölar som finns! Vi lämnade älskling hos en kompis, så vi är ensama ikväll.
Igår var vi på ALV (astrid lindgrens värld) vi hade SÅ kul! Men jag lägger upp bilderna imorn, har inte lagt in alla på datorn än.
 
Istället kan jag visa vad jag shoppade igår/idag.
 
 
Dethär jättefina linnet, åh jag älskar det verkligen! <3
 
 
Jag köpte 2 t-shirtar till Leon (en lila som inte finns på bilden) jättesnygga!
Sen köpte jag nya shorts+skärp, linne på JC och skorna som jag fick hem häromdagen.
 
 
Och så dessa. Äntligen vita converse, jag fick slänga mina andra vita för 2 månader sen, så jag har bara haft de marinblåa.

Sen är det en sak till som är påväg hem till mig, åååh kan inte vänta mer.
En ganska dyr sak faktiskt... Hoppas den är värd pengarna.
Helgen består av 20 timmars jobb, på 2 dagar. Så ja jag unnar mig lite kläder och sånt.
Sen har Älskling inte varit dålig på att shoppa han heller haha, Så idag har vi haft en shoppingdag fast det inte ens va planerat.
 
Om inte ens 2 veckor fyller jag år! 22 år... Omg.. Jaja, hej åldersnoja, här kommer jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0