pärler

Svetten bara pärler om pärla, som pappa alltid säger. Det är galet hur varmt/kvavt det är.
Men man ska väl egentligen inte klaga, det är ju underbart att kunna va ute utan att det ska regna.
 
Idag fick jag mig en välbehövlig sovmorgon, tog mig en dusch och så åkte hela familjen ner på stan.
Jag köpte mig faktiskt bara en scarf, jättefin! Tanken var att jag skulle köpa en massa bra ha saker, såsom krämer till ansiktet, ny tandborste, filar m.m Men inget av det blev det.
 
 
Sen köpte vi med oss falafelrulle och kebabrulle och satt oss vid turistbyrån och njöt.
Leon åt nog mer än mig tror jag haha, o inga servetter hade vi, så ja han va grann när han va färdig.
Sen drog vi hem och plockade massoor av blåbär. Leon har badat balja ute på altanen ikväll och busat.
 
Nu sitter jag och funderar på vilken av dessa jag ska köpa.
 
 
Svart?
 
 
Eller vit?
 
De är från Hoodiehoodie.se. Det är tröjor med inbyggda hörlurar. Jag ska införskaffa mig en till hösten då jag ska börja skolan och åka buss. Då kan de va skönt med hörlurar på bussen, o såklart varm tröja när det är kallt.
Tror det lutar mot vit. Är de någon som har köpt nån av dessa? Hur är storlekarna isf?
 
Nu ska vi se film innan sängen kallar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0