Finished!

Herreguuud va seg jag är i kroppen just nu. Haft en hektisk dag.
Åkte och köpte golv vid lunchen, så när vi kom hem började vi slita upp gamla golvet.

FÖRE



Goodbye, fula och slitna golvet!
Herregud vad mycket jobbigare det var än jag trodde. Inga möbler i köket förutom, skafferi, kyl/frys.
Skulle flytta på dem, fick ta ut mesta av innehållet så det inte skulle slita på nya golvet. Helt plötsligt var köket fullt av saker.

Skafferiet, det slog vi sönder och samman. Var så trötta på det, alltid överfullt, slängde bara in saker där plus att de va så tungt på hyllorna att de höll på att rasa. Så ut med skiten. Nu har vi mycket större yta där. Dock så ska lite annat in ist :)

EFTER



Fräsht ju! Nu har man bara det "roliga" kvar. Städa/rensa ur skåpen, slänga gamla golvet + massa annat på tippen. vilken vecka, fullspäckat.
Imorn+fredag fullt då också. Helgen, ja då är jag fri!


Kommentarer
Postat av: Anna

Var köpte ni det? Vi har köpt nått liknande men mörkare tror jag till vårt kök :)

2012-06-07 @ 07:50:15
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: Thess

Samma golv som vi hade på jurastigen, snyggt. :)

2012-06-07 @ 22:56:59
URL: http://thesstartor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0