Helt slut

Klockan är bara halv 9, men de känns som den är typ, 12.
Fick ju iaf sovmorgon idag eftersom Leon sov hos mommo o moffa. Han och jag gick på stan igår och köpte present till mommo, en bukett och ett roligt kort.

Sen jobbade jag på kvällen, när jag kom hem var Joakim här. Synd att jag bara va så trött ( och att killarna valde sämsta filmen) så jag somnade mellan grabbarna haha.

Idag har vi rensat ur förrådet, kastade en del+golvet. Känns som en lättnad.
Skönt att ha lite mer plats. En del saker ska vi sälja också.
Ikväll jobbar Alexander så jag och Leon har haft myskväll, jag har även kollat egenom Alex gamla bilddagbok o hitta denhär bilden.



Sommaren 2008.
Åh va jag saknar att va blond ibland, inte så blond dock. De är inte så fint.
Det jag saknar ännu mer är väl den kroppen jag hade då. Fasen va jag gnäller, vrf gör jag inget åt de då?
tror jag njuter för mkt av livets godheter haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0