Hot!

Precis gjort morgongympa och ätit havregrynsgröt. Har börjat äta de till frukost igen varje dag.
åt det varje dag i ett år förut, hade uppehåll på typ 1 år också haha.

Jag ska nog skaffa en inredningsblogg tror jag, där jag kommer lägga upp före/efter bilder på mina "projekt", tipsa om inredning osv.
Vi gjorde färdigt vårt projekt i tisdags.

FÖRE



EFTER





Innan stod det ett städskåp som höll på att rasa, så vi rev det. Så här har det stått rätt tomt.
Tills nu. Jag fyndade hyllorna på NETTO för 39 kr st! Jag hitta ju aldrig nån steghylla så det fick bli detta ist.

hade jag fått välja så hade detta blivit mitt yrke. Att måla, tapetsera, lägga golv, bygga osv.
Har älskat det sen jag va liten. Tro det eller ej men jag är teknisk också! När nått paja när jag va liten var det jag som lagade det, inte pappa haha. tvapparater, video, radiostyrda bilar, ja allt möjligt haha! Kanske borde ha blivit elektriker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0