i must confess

Tanken var att dega/chilla hela förmiddagen medans Leon var på dagis, men så blev det verkligen inte.
Byta sängkläder i vårt+Leons rum, diska, dammsuga, tvätta mm. Anledningen till att jag gjort allt de var för att jag skulle va klar med ALLT tills Leon kommer hem, så vi bara kan leka.

Det är hans sista dag på dagis innan sommarlovet idag. Likaså för älskling.
Så vi ska ha en massa kul i sommar.
Nästa vecka så åker vi till busfabriken och busar loss, följt av lite shopping, mat m.m
En hel familjedag.
Sen ska vi till Öland med mormor o morfar (leons)
och Astrid Lindgrens värld. Det är vad som är planerat iaf, kommer säkert göra en massa annat kul också.

Jag upptäckte en sak förut när jag städa lite i smyckeskrinet.



Allt dethär är nytt, visa saker köpt för bara några dagar sedan och resten för nån vecka sen.
Behöver jag säga att jag har fått nått för smycken? Aldrig riktigt varit de, men nu så. Har inte ens hunnit använda allt än... Kanske borde lugna ner mig lite på smyckesfronten för min smyckeslåda är full...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0