my arm are dyyyying!

Ajajaj mina armar. Jag har sen i i tisdags renoverat i hallen. Tejpat, slipit och målat.
Mina armar mår inte så bra idag. Igår hade jag dock uppehåll på dagen då mina 2 fina flickor kom till stan.

Först kom Sara, vi tog en fika på kannan mumms. Sen kom Pauline, vi gick lite på stan satt vid hamnen och hade gött. Pauline och jag gick hem till mig, chillade, hon drack kaffe. Mot kvällen bestämde vi oss för att åka och köpa hem pizza till oss och Alexander fick också såklart.



Pajas som vanligt <3 åh jag saknar dig redan, hoppas vi ses snart!
På kvällen när Pauline gått så började det tråkiga, att fortsätta i hallen haha.

Idag är jag iaf klar!

FÖRE


EFTER







Nu fattas det ju tavlor, nya lampor, en stor spegel och nyckelskåp mm. Men de kommer nog inte förens nästa vecka!

vad tycks då? Ja är ju galen i vitt. De som bodde här innan var galna i (bård) såndär vi vet som sitter på tapeterna, gröna/orangea tapeter, ja allt som inte passade ihop typ haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0