sleepy avatar

Styr och ställer innan man ska iväg och jobba kväll (äntligen).
Igår gjorde jag inte mkt. Leon och jag tog oss en promenad till jysk för att köpa vaxduk till uteplatsen, sen när vi kom hem började vi att måla altanbordet.

Sen när vi hade ätit så bestämde vi oss för att ge avatar ett försök till. Sist vi såg den var på BB när Leon var nyfödd. Vi försökte se den 3 ggr men vi somnade VARJE gång. Så igår kl 17 satt vi på den filmen.. Vad händer?
Jo vi somnar såklart haha.

Det var min dag igår typ haha.



Nytt i köket. lampan fick jag "låna" av mamma och så köpte jag en ny vas/kruka och en orkidé.
Fint va?

Det kommer bli mycket målande i veckan. Bordet är inte färdigt, sen ska en soffa+2 fotöljer målas (trä utemöbler) sen ska vi faktiskt åka o hämta en ny säng till Leon som ska målas.

nahepp nu ska vi snart iväg och handla som vanligt färg, nätverkskabel och dvdfodral.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0