Varför tar GUD dem bästa?

Nu är det...sommar! Och jag bara älskart.
Det har inte gjort mig ett skit att vi inte haft tv på 3 dygn, för jag har varit upptagen med en massa annat.

Igår efter jobbet åkte jag och Leon till Anna och kusin Emil och lekte i trädgården.
Sen åkte vi hem, lagade mat, diskade och plockade iordning. Leon va så duktig så han fick sig en glass.



Mumms med isglass i varma vädret, dock så fick han inte sitta inne så länge för vi gick och "plockade" syrener.





De är inte bara supervackra, de luktar ljuvligt också!



Vattna lite blommor (: en lilja som börjar komma upp.



Vet en till som bara njuter av vädret. Jo virus såklart.
Han är knappt inne nu, skönt haha.

Idag har jag varit ledig, handlat lite, plockat lite och solat lite. Blivit lite brun faktiskt. Gud va skönt o inte va likblek längre. Nehe, om man ska gå ut igen o jobba på brännan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0