Backpain!

Åh jag har oooont i ryggen idag, och inte bara ryggen utan också skulderbladen.
Har väl legat dåligt inatt eller nått...

Jaha sen idag då så skulle ju jag övningköra med pappa, eftersom bilen blev lagad igår.
Tror ni inte då att bilen går sönder igen när han åker hem från bilmekanikern.
Så typiskt, så han ska in med den på lagning idag med, får se om han hinner laga den idag för isf kommer han till mig så vi kan övningköra. För er som undrar så bor mina föräldrar 4 mil härifrån så vi hinner inte övningsköra så ofta :S
Så varje gång är att ta vara på!

haft en del drömmar de senaste nätterna om att jag har min bebis...
Åh va jag längtar, ändå så lång tid kvar. men får väl passa på att ta vara på tiden nu innan bebisen kommer också.
Var snabbbarnvakt idag åt lilla Kevin med. Thess skulle på ett snabbt och hemligt uppdrag haha så de va bara att slänga in Kevin till mig medans mamma gjorde ärenden.
Han va så snäll så, varken grät eller skrek. Han börjar känna igen Tant Ellen nu haha.

Idag kan jag meddela att jag är nervös också! varför de får ni inte veta förens senare :)
Fast lite nervös för imorn också, har min första körlektion imorn på körskolan.
Hur kommer de gå tro? xD haha. Jag vill verkligen inte köra imorn om inte jag får köra med pappa ikv.
Men jag tänker ju inte betala 600 kr utan att köra såklart. Men förhoppningsvis så överlever jag morgonfärden.

Jag hade ju oturen att få samma körlärare som min pojkvän också, han säger att han alltid är sjuk och att många lektioner ställs in. Fan heller. Jag ska köra så är de bara, isf får de väl sätta in nån annan körlärare haha.
Jag vill bli klar så fort som möjligt ju! Skulle ju vara guld värt att bli klar innan april.
Nä ni, jag kan inte sitta här mer, min rygg dör så de är nog bäst att jag drar mig vidare till soffan så ja kanske kan ligga ner ett tag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0