tick tack...

Kan tiden gå segare?!
Klockan är bara 1 och den kunde lika gärna vara 4 för mig. Har liiite sådär tråkigt.
Sitter och funderar på vad man kan hitta på. Städa? Nej tyvärr är lägenheten helt städad. Första gången jag säger tyvärr. Diska? ne diskmaskinen sköter de. Laga mat? Ja de ska jag faktiskt göra. Fast tills Jonzi kommer hem vilken är klockan halv 7 ikv. Det får bli potatismos med ungstekt falukorv. Jag tycker faktiskt jag är snäll som lagar kött åt honom haha med tanke på att jag är vegetarian :P Så för mig får de nog bli vanlig sojakorv...

Suck... Kan inte måla heller, har inga tavlor att måla på. Sy? kan jag inte heller, har ingen symaskin :(
Älskar att sy men icke sa nicke. Är för dyrt med en symaskin och tyg. Jag vet att de finns billiga symaskiner men ska jag ha en maskin så ska de va en ordentlig. Som de i skolan, de är typ nästan halvbra och de kostar 6-7000...
Så nää en symaskin väntar jag med :P

För att fördriva tiden lite så tänkte jag slänga upp bilder från pepparkaksbaket :)


Haha den första bilden är jonzis pepparkakor ( ja kan kunde fast de gick sönder) och den sista bilden är hans pepparkaksgubbe xD Så jävla snygg. De va egentligen inte med meningen att den skulle bli så...

I söndags när Jonzi jobba kväll provade jag faktiskt på att laga grönsakssoppa med klimp.
Och jag lyckades konstigt nog. Soppa är inte min specialite.


Till fick de bli ett glas mjölk och en ostsmörgås.
Gillar inte mjölk sådär jättemkt men till soppa går de bra. Känner att min kropp kanske behöver lite mjölk också.

Nu tänkte jag korta av och om ni som läser har förslag till vad jag kan göra så kommentera gärna.
jag tänkte avsluta med en söt bild på kissen.


Ciao på er sålänge :)


Kommentarer
Postat av: Yoanna

Hehe du vet att jysk har en symaskin,(om de fortfarande har kvar den) som är jättebra. Kostar bara ca 800-1000kr :D

2009-12-03 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0