Trevlig kväll med 2 flickor.

Nu har precis Ottilia och Minna åkt hem :( Är ensam hemma för tillfälllet trots att klockan är 01.00.
Jonzi är ute och har lite kul med Jonas. Får se när han dyker upp.

Ikv har de iaf varit en mkt trevlig kväll. Först kom Minna då vi bara satt och snacka och lite sådär.
Sen kom Ottilia också då drog vi till kvantum och jag köpte en Ben and Jerrys ofc.
Sjukt mätt och illamående blev jag när jag tryckt i mig en hel sån xD

Sen spela vi guitar hero, de va sjukt kul. Spela med både gitarr, trummor och sångare haha.
Bra sångare jag va då xD Men kul va de iaf. Sen resten av kvällen satt vi mest och snacka om allt och inget.
Minnen m.m.

Så tumme upp för en bra lördag. Skulle ha kollat på en bil idag men de regna så förbannat att vi inte orka ge oss ut.
Får ta de i veckan ist. Imorn får jag se vad som händer. Jonzi ska träna, mer vet jag inte.
Ta de lugnt dag kanske, vilket jag gör varje dag mer el mindre.
Hur har ni spenderat eran lördag? Lika mysig?

Känner att jag inte har så mkt att skriva så jag lägger nog ner för idag:)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0