Vårdcentralen...

Idag var jag på vårdcentralen för att lämna ett urinprov.
De visade inga utslag men de skulle skicka in de på en odling ifall att.

Sen skulle de klämma lite på magen och knacka lite i ryggen. De va inte speciellt skönt så nu när jag kom hem så fick jag ont i ryggen haha.
På ett sätt va d skönt att jag inte hade nått men då tänker jag ist, va kan de va då?
Igår kväll fick jag sammandragningar vilket inte heller var så skönt, är rädd att jag ska få de oftare.
Och de är ju inte bra de heller :S Jäkla skit dedär:P

Idag känner jag mig iaf liiite friskare men inte helt frisk än. Är trött på o va sjuk om jag ska va ärlig.
Bara ligga i sängen o jäsa. Vill gå ut lite men de går ju inte i de här vädret. Ösregn varje dag.
Kan ju fasen inte ens gå till affären och köpa lite godis :(
Lika bra kanske. har ju trots allt haft glass hemma vilket gjort mig lite gladare!

Har inte ens haft orken att skriva här eller kolla bdb, fb m.m. Så trött är jag .
Men nu vet ni att jag lever iaf, får se när vi hörs nästa gång!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!!



Låter ju inge bra att du är trött:(, hoppas att allt är bra med dig i övrigt:D..



//Ida...

2009-11-05 @ 14:53:41
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas du får svar på odlingen snart... När jag väntade Nova så hade jag en UVI som hade gått för långt så det blev till GBS.. inte skoj, vilket retade till sammandragningar, verkligen inte skoj att ligga på förlossningen med sammandragningar varannan minut i v 26, gå på antibiotika o bricanyl resten av graviditeten.. Är det GBS så KRÄV behandling för dom e fan så dålia på det här i stan :(

2009-11-08 @ 20:27:34
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0