Regnig dag=Ligga inne och kolla på film!

WoooOOow vilken regnig dag. Ligger inne och bara fryser!
Lägenheten är iskall! Vafan är de med alla element? Har satt på högsta på alla men de funkar inte.
Inatt vet jag inte hur många ggr jag har vaknat av att jag frysit? kanske måste lufta elementen.
Orka ringa till vaktmästaren då!

Igårkväll så fick jag ett hugg i magen typ. Skulle ställa mig upp ur sängen men de försvann lika fort. Hoppas verkligen inte att de va nått farligt alltså!
Så imorse mådde jag illa, lite ont i ryggen och lite seg typ. Trött och frusen.
Kanske börjar bli sjuk?
SVININFLUENSAN?! haha nää tror jag verkligen inte, men vem vet?:P

Idag ska jag iaf inte röra på arslet så länge de regnar ute!
Ikväll är de ju tjejkväll på stan, får verkligen hoppas att de är finare väder då.
Ville ju ha en massa. man får ju passa på när de är rea och skit. Eller ah rabatter.
Snart kommer ottilia med. Hon skulle va hos frissan vid halv 11 och göra sig fin.
Ska bli spännande o se hur de blev. Blev nog bra tror jag.
Så vi ska bara hänga lite, glo på film o så. spela guitar hero bla. De funka ju inte sist vi skulle köra de så:/

Haha venne om jag skrev de häromdan förresten. men samma dag som jag gjorde ultraljudet så hade pappa sagt till mamma " åh kan de inte ha gått 9 månader snart". Så gulligt ju, min pappa som sa de.
Kan jag inte ens tänka mig att han skulle säga, tror dock inte att han hade sagt det till mig. Han våga nog bara göra de till mamma haha. Men är verkligen glad över att ha föräldrar som stöttar mig, de får man inte ta för givet.
Så jag är jätteglad!

Gnuggar mig i ögonen tillomed, va är de med mig idag? Skulle kunna lägga mig och sova även att jag gick upp halv 11! Varit vaken i 1.5 timmar bara. Skandal. Haha jag tog på mig tights och en riktigt stor och luffsig tröja att mysa i! Så himla skönt, så har jag en filt om mig också. Nästan så jag tycker att jag skämmer bort mig sj lite.
Men de får man göra sådanahär dagar. Tycker synd om Jonzi som cykla iväg till jobbet nyss i ösregn :(
Lilla plutten och honom får jag inte se förens sent ikv. han bara jobbar o jobbar!

Nä hörde ni nu ska jag faktiskt stänga på tvn JA jag skrev stänga på! Klaga inte, för mig heter de stänga på o inte sätta på haha.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan! På nått vis hittade jag in på din blogg och måste säga att det kommer att bli roligt och spännande och få följa dig igenom hela graviditeten:)..

Hoppas att allt är bra med er där hemma:), ska lägga in dig på bloglovin:) Hoppas du tycker om min blogg också!



//Ida...

www.volvoloveeer.blogg.se

2009-10-02 @ 10:28:47
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0