Did anybody say pizza?

Så gott med pizza right? Jag va hos Thess förut och lekte med Kevin.
jag sa att de enda jag skulle kunna tänka mig att äta idag är fan pizza!

haha och vem mer blev sugen på pizza då? jo thess såklart hahah!
Vi fick för oss såklart att vi skulle käka pizza idag, nu skulle vi bara övertala våra män att äta de också haha.
Så jag ringde till js jobb och fråga om han va hungrig och sugen på nått?
haha jag sa " du är inte sugen på nått som är runt och platt då?"
Neeej skriker han?! han trodde jag mena pannkakor xD
Men han gick iaf me på att käka pizza.

20 minuter innan jag skulle dra hemmåt så ringde thess pojkvän Jonas.
Hon sa till honom att jag och J undrade om de ville käka pizza med dem hah.
Han gick också med på de!

Så nu väntar jag bara på att J ska komma hem, Thess är o hämtar jonas sen ska de iväg och köpa pizza åt oss!
Så ah idag blire pizza. Jag ska nog ta en margerita med pommes och kebabsås på! Fett gott eller hur?
Man får ju faktiskt äta sånt när man är gravid speciellt nu när jag faktiskt inte äter nånting knappt.
Vill ju inte ha nån annan mat ät typ pizza och hamburgare.
All annan mat är ju äcklig!

Skönt att man bara bor 20-30 meter ifrån Thess och Jonas. Bara och gå dit liksom!
Fint med bra grannar! Speciellt grannar som verkligen är snälla.
Cred till Thess och jonas som har hjälpt oss förresten!
De har stjussat på oss en massa och så. Så himla snällt. Jag och J lovar att vi ska hjälpa er så fort ni behöver!

En annan sak. Igår gick jag ut med att jag va gravid. De blev mycket kommentarer på min bilddagbok.
Många blev nog ganska förvånade skulle jag tro.
Så ja då kan jag ju likagärna visa vem jag egentligen är här också!

Jag heter Ellinor men kallas faktiskt för både Ellen och Elly. Min sambo heter Alexander men kallas mestadels för Jonzi. Därför har jag skrivit J hela tiden om honom. Så nu vet ni det.
Han jobbar på willys och jag inom äldreomsorgen.
De vet ni kanske redan. vi bor i en trea i västervik (småland).

De kommer lite bilder också:) Så enyoj?:P

Jag:)

Jag och Jonzi på min student.

Och lilla Kissen Virus såklart!


hahah nu är jag inte "hemlig" längre :)
De kanske inte gör så stor skillnad men de är skönt för mig att slippa undanhålla vissa saker...
Nu ska jag fixa iordning innan vi drar vidare till Thess och Jonas!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

haha, pizza, hamburgare och sånt var jag också jättesugen på i början, och självklart hade vi inte råd med det när jag ville ha det (moppemacka, calzone och ost-skinksallad dränkt i kebabsås (moppemacka är pitabröd med ost, skinka och kebabsås ;))) det var det enda jag ville ha i början, och om jag inte fick det kunde jag börja stortjuta...

2009-09-30 @ 18:50:12
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Ema

jag vet inte riktigt vilken blogg jag ska svara till så det fick bli denna, du kollar nog mest den ;D



och ja, man behövde nästan ha ett linne under CM-linnet, om man inte gillar att visa bhn vill säga ^^ har man svart bh så gör det väl inget iofs.

2009-09-30 @ 20:24:30
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Thess

vi tycker också om våra grannar :P jaa ni kan ju återgälda oss genom att va barnvakt nån gång då? bra då säger vi så kommer o lämnar kevin i morn, hej hopp ses då ;)

2009-09-30 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0