Hemma igen...

Inatt övernattade jag hos en polare. Egentligen så skulle vi ha gått på kräftskiva igårkväll, men vi orkade inte så vi åkte hem till henne, hyrde 2 filmer och köpte godis.

Först kom hon till mig vid 11tiden och då berättade jag för henne att jag var gravid. Henne har jag kännt i 12 år så ja hon blev chockad.

Hon blev så glad att hon nästan började gråta haha :P
sen så planerade hon en massa roliga saker.

I jul att vi ska baka, och en massa mys.
Sen att vi ska kolla på mamma och bebiskläder när det är dags o ja allt sånt.
Det är verkligen så skönt att bli stöttad!

Åh tack mina vänner som gör det, och som är glada för min skull!
Det värmer otroligt mycket. Jag blir ledsen av att höra andra som säger att de inte blir stöttade för fem öre :(
Gud va jobbigt det måste vara.

Iaf, vi skulle ha kollat på en film som hette mammut, men vi satt bara o snacka genom hela filmen så vi fattade ingenting xD
Sen iaf så stängde vi på den andra filmen som vi hyrde. en skräckfilm som hette The messengers :)
Den va helt okej faktiskt. Men den slutade så plötsligt :P

Vi somnade iaf kort efter den, vakna vi 5 i morse och va sjukt pissnödig. Så självklart kunde jag inte somna om förens jag gick på toa.

somna igen och vakna av mobilen som ringde vid 9.
Jag skulle med bussen vid 10 så de blev perfekt.

Vi gick upp åt frukost, Hon körde mig till bussen, sen åkte jag hem :(

Gosh så skönt det är att komma bort.
Behöver inte laga mat, inte städa, inte tänka på att hunden ska ut.
Åh hoppas de kommer fler sånna dagar.

Om en timme ska jag cykla ner till arbetsförmedlingen! usch!
Åh va jag hatar skiten.
Fast idag ska jag bara dit och kolla på ett cv tror jag.

sen ska jag till affären och köpa nått gott tills älskling kommer hem ikv.
Sen hem och städa lägenheten.

Rolig dag va?
Not...

Min man ska jobba heeela helgen också. Fy så tråkigt. Det är ju helgerna jag gillar mest för då är ju han hemma!
Men icke då!
:(

Men men, jag hittar väl på något förhoppningsvis.
Nu kanske man borde göra iordning sig innan man drar ner till skiten.

Baj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0