Saknar dig min lilla tjockboll!

De hämtade honom idag ist för fredag.

Fick packa hans grejer och allting idag och det är ett av de värsta jag gjort tror jag.
Lämna över honom till 2 främlingar och sen se honom åka iväg.
Så fort de åkte så brast jag ut i gråt, och sen dess har jag bara gråtit.
Ringde mamma och ville prata lite och hon började också gråta.

Även att jag vet att han kommer få de bättre och allt så är det svårt att inte gråta och sakna honom.
Känns nästan som om han gått bort, som om han inte finns längre.
Kommer jag få se honom igen?

Åh de har funnits dagar då du har varit outhärdig men jag saknar och älskar dig för de iaf!
Hoppas verkligen att de känns bättre imorn. Kommer vara ledsen och så nu ett tag men de kommer gå över.

Jag finner iaf tröst hos min katt som jag älskar som om han vore mitt egna barn.
Hade det varit honom som vi skulle ha sålt då hade jag ALDRIG klarat av det. Aldrig!

Värst av allt är väl att J inte ens vill prata om de, bara är tyst.
Helt förstörd med andra ord.

Vågar inte gå in till honom just nu, han kanske vill vara ensam.
Så jag väntar tills han kommer ut ist. När han är redo.

Att veta att det kanske var sista gången jag fick se honom gör fruktansvärt ont i mitt hjärta, att det var sista gången jag gick ut med honom, klappade honom, gav honom mat... JA ALLT!
Får tanken nu, har jag gjort rätt?

Innerst inne vet jag att det var de rätta. Måste bara stå kvar vid den tanken.
Går inte att dra tillbaka klockan.
jag är iaf glad att han fick en sån fin familj, att vi hade sån tur att hitta just dem.

Nu klarar jag inte av att skriva mer. Men Bounty du ska alltid veta att jag älskat dig! Kommer alltid att minnas dig också. <333333333

Kommentarer
Postat av: X

Åh jag förstår hur svårt det kan vara, fast jag aldrig har sålt eller gett bort något husdjur själv, men jag älskar min katt otroligt mycket. Som om hon vore min dotter. Jag brukar skoja och säga att nu ska hon bli storasyster =)



Sv: Jag har funderat väldigt mycket på namn till min Bebbe. Först tänkte jag att tjejnamn är så enkla, så jag fokuserade inte så mycket på det. Hade ett namn som jag sedan länge hade sagt att min dotter skulle heta. Men när jag blev gravid så gick min kompis runt och sa det namnet hela tiden och det kändes så fel. Hon förstörde namnet för mig. Man ska inte säga namnen till någon förrän bebisen kommer, för då kan dom inte säga något annat än "åååh" och mena det på riktigt..

Däremot har jag kommit på ett fullt killnamn (förnamn och två mellannamn), fast nu är förnamnet halvt förstört, för när jag diskuterade namn med min mamma sa hon att just DET namnet var fult, och jag hade inte ens sagt det till henne... hmm. Det är svårt, men som tur är så har man ju lite mer tid på sig =P

2009-09-15 @ 22:09:09
URL: http://egologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0