Leon i babygymmet :)

Min lilla prins ligger klarvaken och spanar på sitt babygym.
Kan sitta och stirra på honom i timmar, tröttnar inte! Han är så speciellt söt när han nyser, han tar i med hela kroppen haha. Nu börjar han jäspa så de kanske är dags för lite skönhetssömn.



Idag var vi nere på stan en sväng, Jonzi skulle klippa sig så jag passa på att ta en sväng på stan.
Fråga Minna i sista sekund om hon ville hänka på och det ville hon. Hitta en del saker på stan som jag skulle vilja köpa, får se vad plånboken tycker om de. Får bli nästa vecka isf.

Just nu är Jonzi, Jonas och Daniel iväg för att hämta ett monopol som vi ska spela ikv.
Lite pizza skulle de visst bli också. Får se om jag är sugen på just pizza dock. Är ju trots allt valborg så nånting borde man ju göra :)

Mamma och Pappa ska komma in en snabbis sen också, måste ju hälsa på lite oftare nu när de har ett barnbarn. De får gärna komma! Handla ska vi hinna göra innan de kommer också. Blir en del att göra idag ändå.

Hur ska ni "fira" valborg? Festa? Grilla? eller bara ta det lugnt?
Är väl inte direkt nått att fira, enligt mig är valborg lite överskattat faktiskt. Aja, ska kela med min finaste Leon nu <3

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v35 ♥

Ja visst var dom :)

2010-05-02 @ 14:52:00
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0