Min lilla tjockisfis

Nu har bvc åkt hem. Hade ju hembesök idag.
Prata lite om allt möjligt idag, frågade bla varför lillskiten blivit lite röd om stjärten.
Var ju inget ovanligt, skulle bara fortsätta smörja med idominsalvan.

Sen var det dags för den spännande vägningen! Åh vad jag har längtat haha. Är ju så nyfiken om Leon gått upp något i vikt. Och de hade han minsann! Han hade gått upp hela 410 gram på en vecka! Så nu väger han 3920 gram, snart 4 kilo. Han går upp i vikt och jag går ner hihi.

Iaf, det var det enda vi hade inplanerat idag. Förutom att Jonzi ska på träning sen ikv.
Jag har iaf varit duktig idag! Jag har faktiskt dammsugit, skurat golvet, städat allmänt, diskat och tänkte ta tag lite i tvätten också. Älskling är inte dålig han heller, han står i köket och lagar mat. Potatisgratäng blir de idag.

Leon ligger här brevid mig med tummen mitt i mun. Nappen duger bara ibland. Helst ska de ju vara mammas tutte, men han blir sur då det kommer mat när han bara är ute efter att tutta. Vilket dilemma.

Han har även tränat lite idag Leon. Han har fått legat lite på mage och tränat nacken lite. Han är såå duktig.
Han fick ligga och lufta stjärten lite också, självklart passa han på att kissa rakt ut i vädret haha.
Nähe tvätten väntar.

Lille Leon i barnvagnen.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ema

jag förstår att leon helst vill ha din tutte ellinor. ärligt talat så blev jag rätt sugen själv i söndags, men jag vågade inte fråga :/

2010-04-29 @ 21:39:04
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: ida

så duktiga ni är Du och Leon, ett wedigt teamwork. Han "tar" dina kilon, och du ger honom:)



De där med röda stjärtar alltså.. Ja smörjde o smörjde men idominsalvan var värdelös för oss. Så om de inte går över vill ja bara ge dig ett tips på en bättre salva. Inotyol heter den (vet inte riiktigt om ja stavade det rätt) men den är SKIT bra:)och billig;)

2010-04-29 @ 22:44:45
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0