Passa på med onödigt inlägg...

Jonzi spelar, vad ska man göra? jo skriva ett onödigt inlägg som fördriver tiden lite.
Idag kom faktiskt Sara förbi en stund. Trodde nästan att hon glömt mig ju!
Haha nä då...

De va iaf jättekul att hon kom, de va ju så otroligt länge sen jag träffa henne.
Vi snacka lite, har ju missat en hel del liksom. Sen laga vi mat, som tur är så är ju båda vegetarianer så de passa perfekt.
Snacka om gamla minnen gjorde vi också, mkt trevligt.

Innan Sara kom prata jag med mamma i telefon. Hon har börjat bli riktigt nervös nu haha.
Både hon, pappa och Adam (min bror) går o väntar o väntar. Pappa frågar mamma hela tiden " har du pratat med Ellinor idag?" och säger att de allt får komma igång snart så han äntligen får bli morfar. Naaw, tänker jag när jag hör de!
Mormor ringer varje dag o frågar mamma också haha, folk börjar undra nu alltså...

Jag kommer säkert få gå över tiden, vilket jag INTE hoppas. Ok om de är några dagar men inte 2 hela veckor!
Återstår att se helt enkelt.

Imorgon ska jag träffa Jouline, vilket inte heller va igår! Måste ju passa på o träffas nu innan Bebban ( som mamma säger) kommer. Ska väl ta en liten fika på stan, snacka lite o sådär. Skulle va skönt om de va fint väder ute också :)
Sen på kvällen prata jag och Thess om att kanske se en film eller så. Helgen får vi se vad den erbjuder.
En bebis kanske? :D de skulle ju va GULD VÄRT!

Aja, kanske är bäst att korta av hihi.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0