aj min läpp :(

Som vanligt brukar de komma ett söndagskvälls inlägg.
Haft en skön dag/kväll.

Såg ju som sagt A christmas carol, den va sådär. Besvikelse, jag ville se en riktig julfilm men de går fler tåg.


Sa ju att vi skulle fika till filmen. Kärleksmumms med strössel, snickers och kokosmuffins!
Gissa vem som gjort dem då? JO jag! Och mamma såklart.

Älskling var helt inställd på att laga maten helt själv, så jag lämna över de helt till honom medans jag bara njöt i soffan. Leon sov då också, så det var skönt!



Se vad min karl kan! Det var supergott, ville inte att det skulle ta slut!
Mmm kantarellstuvning...



Sen var det ju dags för Leon att äta middag, han fick också lax. Fast på burk.
Han HATAR fisk! Det är nästan omöjligt att få i honom. Hur gör ni? GIllar era barn fisk?

Han tog skeden, smeta ut över hela sig själv, stolen och golvet. Så det fick bli ett tidigt bad ikväll.
VIll inte att han ska gå o lukta fisk direkt haha.

Sen ikväll har vi bara tagit det lugnt, kollat på filip och fredrik och duschat.
Juste!

Leon skalla min förut så min läpp blev inte så GRANN! Fläskläpp nu, fan så det ser ut :(
Haha, tur att jag inte kan bli arg på lillskiten. Vi skratta bara åt honom..


Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

jo tänderna är förjävliga :( men inte förens nu har det blivit SÅ HÄR illa. Jisses jag är mer död än levande :( Theo älskar fisk, eller ja han äter det precis lika bra som allt annat :P va söt bild på lillgullet i gåstolen :D kram

2010-12-06 @ 07:19:48
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

äter han burkmat från 8 månader eller från 6 månader fortfarande?



tjejen min spyr av dem stora bitarna i 8 månaders burkar så vågar inte ge henne det först hon fått en till tand åtminstone.



kram

2010-12-06 @ 07:53:13
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

För tillfället ätyer wilda inte mat (tänder på g), men annars älskar hon kokt torsk och potatis och smörsås- Min hemmalagade så klart hihihi

2010-12-06 @ 08:23:37
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0