bad luck

Haha idag är det inte min dag när det gäller att må bra.
Igår sträckte jag min rygg när jag böjde mig ner. Illa! Och idag har jag knappt kunnat röra mig.
Sen imorse märkte jag att jag har ont i foten sen helgen då jag stukade den haha.

Var hos läkaren imorse och fick en remiss till en sjukgymnast ang huvudvärken. Hoppas att det hjälper.
Sen har vi varit och handlat. Känns som vi handlar jämt.
Sen har vi varit duktiga, tvättat, diskat, laga mat och dammsugit.

Snart ska vi julpynta lägenheten lite mer. Mysigt.

Förresten så var min lilla älskling med om en liten "olycka" idag.
Han ramla o slog i sitt huvud, så nu har han ett litet blåmärke och en liten bula :(
Usch va ledsen båda blev. Höll han tills han blev glad igen, gick över på bara 3 minuter.



Bild från i lördags. Ska få fler av Ema senare. Ema, Ida och jag!

Leon ligger på golvet och KRYPER nu, ålar sig gör han också. Han tar sig iaf fram.
Nu ställer han sig upp själv helt i soffan och sängen också. Framsteg! Ska visa lite bilder senare ikv.

Nu pynt!


Kommentarer
Postat av: Jouline

Du är så snygg Ellen! Och jag är duktigt avundsjuk på Emas sjukt snygga chestpiece!!!! Jag jobbar till 2 hela veckan, när vill/kan du ses? :) PUSSSS

2010-12-13 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0